fredag 23 oktober 2009

Idag är det första dagen jag ska skriva i min "Bra fantastisk bok"

Jag ska skriva tre bra grejer jag gjort för mej själv, tre bra grejer som får mej att gilla mej själv...

Men idag var tydligen fel dag att börja.

Hittar inte nått jag gillar med mej själv just nu.


Måste åka och träna i morgon, kanske nån är där som jag känner som kan ge mej energi.

Har slut på aura, hur får man mer aura?


Jag längtar till vi åker till Stockholm, ska bli kul att gå på hälsomässan och båten hoppas jag verkligen blir kul.

Men som tant blir man väl trött och går och lägger sej vid 22.

Jag ska inte ha för stora förhoppningar.


Trist det här med att bli äldre, undra vart alla tog vägen?

Man hade ju några kompisar, vart e dom, finns typ ingen kvar, vad har jag gjort för att skuffa undan dom, det var inte meningen. Im sorry for that.


Näe undra just vad jag ska skriva i min bok...

3 kommentarer:

  1. Sitter här med Mia Törnbloms "självkänsla nu" och har letat upp några förslag på vad du skulle kunna skriva om dig själv om du inte kommer på något själv.Kan ju vara lite trögt i början:))

    Bra,busig,duktig,charmig,händig,glad,hänsynsfull,intelligent,kärleksfull,klok,känslig,meningsfull,omtänksam,påhittig,rättvis,skapande,smart,snäll,sårbar,värdefull,trygg,unik,älskad,ärlig ja listan kan göras lång.Jag tror det finns massor som kommer att lossna med tiden.

    mvh/Simon

    SvaraRadera
  2. Tack Simon!

    Du är en bra människa du.
    Själv kommer jag inte på något annat än typ, trist, genomskinlig, osynlig osv...
    Får nog börja min bok en bättre dag.

    /Maria

    SvaraRadera
  3. F'låt om jag fnissar lite Maria men jag har också svårt att se mina bättre sidor.Därför så har jag nu börjat arbeta med min självkänsla och jag är övertygad om att det bara kan bli bättre.

    Boktips:
    Mia Törnblom - "Självkänsla Nu"
    Kay Pollak - "Att välja Glädje"

    Snälla, om du inte redan läst dessa böcker så rekommenderar jag dig varmt att göra det.

    Simon

    SvaraRadera