onsdag 9 september 2009

Ännu en dag


Hej hopp.


Idag har det varit en lugn och skön dag.

Började med sovmorgon, klev upp kl 8.45 och åt frukost.

Satte på mej yoga kläderna, borstade gluggarna rena och bar iväg till skolan fram till kl 10.30


Väl framme hade vi yoga för ryggen idag, vilket kan behövas med min rygg kan jag tala om.

Kroniskt ont i ryggen i flera år.

Som bara går över så länge jag äter inflammationshämmande...

Och vem vill göra det.


Pratade med gulletjejen Jossan och kom överens om att hon skulle ge mina fötter en zon behandling för min rygg???!!!

Ska bli otroligt intressant och kul att får se vad detta innebär =)


Sen bar det hem för en bit mat och en dusch.

Tillbaka till skolan för en presentationsövning framför filmkameran.

Men ack..., kameran ville inget idag.

Så vi fick presentera utan kameran, vilket var väldigt synd, hade gärna fått detta gjort idag.


När klockan slog 16 gick jag hem och hämtade kameran.

Strosade ner till den otroligt vackra campingen och sköt några bilder.


Så nu sitter jag här igen...

Framför tvn, med lappisen i knät på min trygga lilla plats här i livet.


Ännu en dag i paradiset =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar