lördag 5 september 2009

Första veckan.

Ja då var det lördag dåra.

Regn och rusk, fast jag har varit ute och gått iaf.


Första veckan på Scott har varit mycket trevlig.

Vi hade en föreläsning i Turismvetenskap i torsdags, och jag måste då få säga att

denna föreläsning var långt ifrån rolig.

Men kanske för att Nils redan hade lagt ribban i tisdags.

Nåväl, vi överlevde iaf.

Vi fick gruppläxa till måndag morgon, och som tur var hade jag ju goa klasskamrater i min grupp som lät mej få de ganska enkla uppgifterna, så jag kunde åka hem redan på torsdag em.

Då vi hade självstudier på fredag och det var meningen att vi skulle jobba i grupp.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, mer än att ta reda på tvätt och kanske städa.

I morgon fyller min dotter 17 år och då hon är på handbollscup hela helgen får jag inte rå om henne nått i helgen =(

Jag åker nog tillbaka till Orsa ganska sent på söndagkväll så kanske hon hinner hem så vi får ses en liten studa iaf.

Näe nu är visst maten klar =)


Hej hopp gummi.... boll???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar